Klacht?
Ben je niet tevreden? Wij horen het graag. Voor het aanmelden van een klacht kun je een mail sturen naar info@popjesenzo.nl. Wij verzoeken je om de klacht binnen 3 dagen na ontvangst van je product per e-mail aan ons kenbaar te maken.
Wij zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Vermeld in je mail het ordernummer en telefoonnummer. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor je eigen rekening. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond verklaard wordt.
De producten dienen te worden gewassen volgens de wasvoorschriften. Indien je kiest of hebt gekozen voor een afwijkende wasmethode, zal je klacht te allen tijde ongegrond worden verklaard.
Indien je niet tevreden bent met de door ons geboden oplossing, of je bent het niet eens met de uitkomst, dan kun je het geschil evt. voorleggen aan de geschillencommissie via platform ODR:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Gratis verzending vanaf €50,-

Vragen over voorraad of levertijd graag per whatsapp: +31629520383 of stuur me een mailtje op info@popjesenzo.nl